Mobiele Servicevoorwaarden
Van Veen Amsterdam
Laatst bijgewerkt: 10 september 2025
De mobiele berichtendienst van Van Veen Amsterdam (de “Service”) wordt aangeboden door Van Veen Amsterdam (“Van Veen Amsterdam”, “wij” of “ons”). Uw gebruik van de Service houdt in dat u akkoord gaat met deze voorwaarden (“Mobiele Voorwaarden”). Wij kunnen de Service of bepaalde functies ervan op elk moment zonder kennisgeving wijzigen of stopzetten. Voor zover toegestaan door toepasselijk recht, kunnen wij deze Mobiele Voorwaarden ook op elk moment aanpassen. Uw voortgezet gebruik van de Service na de ingangsdatum van dergelijke wijzigingen betekent dat u deze wijzigingen accepteert.
Door toestemming te geven voor de SMS-/tekstberichtenservice van Van Veen Amsterdam, gaat u ermee akkoord om terugkerende SMS-/tekstberichten te ontvangen van en namens Van Veen Amsterdam via uw mobiele provider op het door u opgegeven mobiele nummer, ook als uw nummer geregistreerd staat op een nationale of federale Bel-me-niet lijst. Tekstberichten kunnen worden verzonden via een automatisch telefoonkiesysteem of andere technologie. Servicegerelateerde berichten kunnen updates, meldingen en informatie bevatten (bijv. bestelupdates, accountmeldingen, enz.). Promotionele berichten kunnen promoties, aanbiedingen en andere marketingacties bevatten (bijv. winkelwagenherinneringen).
U begrijpt dat deelname aan dit programma niet verplicht is om een aankoop te doen en dat uw toestemming geen voorwaarde is voor een aankoop bij Van Veen Amsterdam. Deelname aan dit programma is volledig vrijwillig.
Wij rekenen geen kosten voor de Service, maar u bent zelf verantwoordelijk voor alle kosten en vergoedingen die verband houden met sms-/tekstberichten en die door uw mobiele provider in rekening worden gebracht. De frequentie van berichten kan variëren. Bericht- en datatarieven kunnen van toepassing zijn. Raadpleeg uw mobiele abonnement en neem contact op met uw provider voor details. U bent zelf volledig verantwoordelijk voor alle kosten die verband houden met SMS-/tekstberichten, inclusief kosten van uw mobiele provider.
U kunt zich op elk moment afmelden voor de Service. Stuur het trefwoord STOP naar VanVeen of klik op de afmeldlink (indien beschikbaar) in een sms-bericht om te annuleren. U ontvangt een eenmalig bevestigingsbericht van afmelding. Daarna ontvangt u geen verdere berichten meer op uw mobiele apparaat, tenzij u zelf opnieuw contact opneemt. Als u zich heeft aangemeld voor andere mobiele berichtendiensten van Van Veen Amsterdam en u wilt zich ook daarvoor afmelden, moet u dat afzonderlijk doen volgens de instructies in de betreffende voorwaarden, tenzij toepasselijk recht anders bepaalt.
Voor ondersteuning of hulp bij de Service kunt u HELP sms’en naar VanVeen of een e-mail sturen naar info@vanveenamsterdam.nl.
Wij kunnen op elk moment een korte code of telefoonnummer dat wij gebruiken voor de Service wijzigen en zullen u van deze wijzigingen op de hoogte stellen. U erkent dat berichten die u naar een inmiddels gewijzigd nummer of korte code verstuurt (waaronder STOP- of HELP-verzoeken) mogelijk niet worden ontvangen en dat wij niet verantwoordelijk zijn voor het honoreren van dergelijke verzoeken.
De mobiele providers die de Service ondersteunen zijn niet aansprakelijk voor vertraagde of niet-bezorgde berichten. U gaat ermee akkoord ons een geldig mobiel nummer te verstrekken. Als u een nieuw mobiel nummer krijgt, moet u zich opnieuw aanmelden met dit nieuwe nummer.
Voor zover toegestaan door toepasselijk recht, gaat u ermee akkoord dat wij niet aansprakelijk zijn voor mislukte, vertraagde of verkeerd bezorgde verzendingen van informatie via de Service, fouten in dergelijke informatie en/of acties die u al dan niet onderneemt op basis van de informatie of de Service.
Wij respecteren uw recht op privacy. Raadpleeg onze Privacyverklaring voor meer informatie over hoe wij uw persoonsgegevens verzamelen en gebruiken.